Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Ανέκδοτα τραγούδια σε ερμηνεία Σταμάτη Μεσημέρη (Νο 1)

Ο Γρηγόρης Δεσύπρης μας εμπιστεύθηκε δύο ανέκδοτες ηχογραφήσεις με ερμηνευτή το Σταμάτη Μεσημέρη.
  
Εδώ η πρώτη:



Ευχαριστούμε Γρηγόρη!


Σημείωμα του Γρηγόρη Δεσύπρη:

Μετά τη συνεργασία μου το 1998 στο «Θα πάρω το Τρένο» με τον Σταμάτη, το 2001 είχα αρχίσει να δουλεύω υλικό για επόμενο δίσκο...
Έτσι, με κάποιες πρόχειρες home recording εγγραφές, του ζήτησα να γράψει νέους στίχους για τις μουσικές μου...
Αυτός, όπως πάντα «προκλητικός», με εκείνη την σπίθα στο βλέμμα όταν επρόκειτο για «δοκιμές» και νέα πράγματα, αφού το σκέφτηκε λίγο, μου πρότεινε να χρησιμοποιήσουμε την πέννα μιας νέας στιχουργού (και «μαθήτριάς» του), της Όλγας Στεργιούδη...Κι όταν τα ολοκληρώσουμε, να τα τραγουδήσει αυτός!
Τα πρώτα 2 τα ετοίμασα τον Μάιο του 2001 μαζί με την Όλγα κι έτσι, στις 20 & 21 του μήνα, ο Σταμάτης κατέβηκε στο στούντιο που είχα τότε στο σπίτι μου στο Μαρούσι...
Τα γράψαμε μέσα σε 2 ώρες περίπου και ακατέργαστα βρεθήκανε στο συρτάρι...
Η συνεργασία τελικώς δεν προχώρησε για άσχετους λόγους κι εγώ το 2005 χρησιμοποίησα την μουσική τους και τα τραγούδησα με άλλο στίχο, (του Κώστα Κολοβού) και με ενορχήστρωση του Χριστόφορου Κροκίδη, στο CD μου Ἁπλά & Μπερδεμένα...


Γρηγόρης Δεσύπρης.-


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου